piątek, 31 grudnia 2021

"Dwór srebrnych płomieni" cz. 2 Sarah J. Maas - recenzja

    


    Druga część Dworu srebrnych płomieni jest moim zdaniem o wiele lepsza niż jej poprzedniczka. Można przez to wywnioskować, że nierówny podział całej książki nie był przypadkowy.

    Akcja była o wiele spokojniejsza i bardziej zrównoważona. Łatwiej było nadążyć za poszczególnymi wydarzeniami. Ogromnym plusem były dla mnie liczniejsze opisy, których ogromnie brakowało mi w części pierwszej.

    Sceny erotyczne w takiej ilości nadal uważam za niepotrzebne. Gdyby książka była oznaczona jako erotyk, to mogłabym zachować większy dystans, ale niestety tak nie było i przedstawione sceny bardzo mnie raziły.

    Podobała mi się ewolucja Nesty jako postaci. Widać bardzo dużą zmianę patrząc na początek historii i na jej koniec. Reszta bohaterów nie przykuła mojej uwagi, ale nie byli również w żaden sposób zniechęcający.

    Końcówka była początkowo bardzo dramatyczna, a później według mnie stała się nieco zbyt przesłodzona. Ale ogólnie jestem zadowolona z książki i jej lekturę mogę uznać za przyjemną. Jednak ze względu na to, że nie była to autonomiczna powieść a część poprzedniej, nie mogę dać wyższej oceny. Uważam, że nie byłoby to do końca sprawiedliwe biorąc pod uwagę, że pierwszy Dwór srebrnych płomieni oceniłam nisko.   


Tutaj znajdziecie recenzję części pierwszej LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

“W imię Boga” Dominika Skoczeń - recenzja

  W imię Boga autorstwa Dominiki Skoczeń to książka z gatunku fantasy, w której centrum stoi system wiary przedstawionego świata. Na tym s...