niedziela, 1 grudnia 2019

Wieczór andrzejkowy w Dopełniaczu

Po pierwsze chciałam Was serdecznie zaprosić do pierwszego postu na moim blogu.
Po drugie pierwszą rzeczą, którą chciałabym Wam przedstawić jest wieczór andrzejkowy, który odbył się 29.11 w Księgarni Dopełniacz w Chorzowie. Ogromnie polecam to miejsce, jeśli nie ze względu na duży wybór książek, komiksów, pyszne napoje i jedzenie to na pewno ze względu na częste imprezy tematyczne. Sama chętnie biorę w nich udział, zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego lub spędzić miło Halloween, Andrzejki itp.



„Andrzejkowe spotkanie ze spuścizną H.P. Lovecrafta” było bardzo ciekawą prelekcją prowadzoną przez Krzysztofa „Korsarza” Bilińskiego, założyciela Wydawnictwa IX. Przybiegłam na nie lekko spóźniona, a w księgarni już zdążyło się zebrać duże grono fanów horroru. Od dziecka lubiłam oglądać horrory i planuje zacząć swoją przygodę z książkami z tego gatunku, dlatego ogromnie żałuję, że nie notowałam wszystkich tytułów książek i filmów, które zostały podane. Ale nic straconego, na pewno będę śledzić losy wydawnictwa i mam nadzieję, że odbędzie się jeszcze kiedyś podobne spotkanie.





Drugą częścią imprezy był koncert zespołu Strzyga. Miałam szczęście już być na ich koncercie, ale ten był jeszcze bardziej niezwykły ze względu na klimat księgarni. Emocje podczas słuchania były tak samo intensywne jak za pierwszym razem.



Po udanym koncercie było oczywiście wspólne zdjęcie, można było zakupić płytę oraz ręcznie robioną biżuterię z logo zespołu. Udało mi się również „wygrać” maskotkę, która pojawiła się w teledysku do piosenki „Uśnij”.





Był to naprawdę cudownie spędzony wieczór i już nie mogę się doczekać podobnych wydarzeń!

1 komentarz:

  1. Zazdraszczam :D Ja spędzałam Andrzejki pod kocem, ale kiedyś może uda mi się wpaść tam <3

    OdpowiedzUsuń

“W imię Boga” Dominika Skoczeń - recenzja

  W imię Boga autorstwa Dominiki Skoczeń to książka z gatunku fantasy, w której centrum stoi system wiary przedstawionego świata. Na tym s...