poniedziałek, 9 listopada 2020

Ranking OPOWIEMCI 2020

 


Dzięki wspaniałej autorce bloga Książki oczami A.M.N dowiedziałam się (ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu), że zostałam nominowana w "Rankingu OPOWIEMCI 2020: honorujemy twórców" w kategorii "Twórca publikujący w YouTube"! Nadal nie mogę uwierzyć, że pojawiła się tam nazwa mojego kanału i cieszę się, że moja praca w przekazywaniu innym mojej miłości do książek została doceniona.

Głosować możecie tutaj również w wielu innych kategoriach. 

Życzę powodzenia wszystkim twórcom, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

“W imię Boga” Dominika Skoczeń - recenzja

  W imię Boga autorstwa Dominiki Skoczeń to książka z gatunku fantasy, w której centrum stoi system wiary przedstawionego świata. Na tym s...